poniedziałek, 24 czerwca 2013

Makijaży ciąg dalszy :)

Hej :)
Dziś przychodzę do Was z kolejnym makijażem, raczej nie jest makijaż dzienny. Jest to moja propozycja na makijaż raczej wieczorowy czy imprezowy, ale nie koniecznie z wykorzystaniem ciemnych cieni.



Kosmetyków jakich użyłam do tego makijażu niestety Wam nie podam ponieważ nie malowałam swoimi kosmetykami w związku z czym nie wiem jakich dokładnie cieni i w jakich kolorach użyłam. O ile dobrze pamiętam to sztuczne rzęsy są z firmy Alessandro.

Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. o mamo ;o piękny makijaż a raczej dzieło sztuki ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny makijażź :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog! Zapraszam - http://gleidowisko.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny efekt z tymi rzęsami:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń