poniedziałek, 17 czerwca 2013

Żeby ani jeden włosek z głowy nie spadł ;)

Witajcie,
dziś czas na recenzje jednego z moich ulubionych szamponów. Dla moich włosów najlepszymi szamponami okazały się szampony z firmy Yves Rocher. Nie trafiłam jeszcze na żadnego bubla w postaci szamponu do włosów tej firmy, a co ważne w moim przypadku każdy z dotychczas testowanych szamponów tej firmy spełniał obietnice producenta.

Przedstawiam wam zatem szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów.
                                                    
                  
                                  OPIS PRODUCENTA
 Pochodzący z regionu Morza Śródziemnego i z Ameryki Południowej biały łubin jest rośliną powszechnie uprawianą w Europie. Wyciąg z ziaren bogaty w proteiny i lipidy ma właściwości zapobiegające wypadaniu włosów. Wyciąg ten jest również znany ze swych właściwości stymulujących mikrokrążenie skórne. Biały łubin wyselekcjonowany przez Naukowców Laboratorium Yves Rocher pochodzi z ekologicznych upraw.
Składniki pochodzenia roślinnego :  wyciąg z białego łubinu z ekologicznych upraw, baza myjąca pochodzenia roślinnego. Formuła bez silikonu dzięki czemu włosy są lekkie i miękkie.
                                     SKŁAD
                                        


                                       CENA
                                 ok 15 zł za 200 ml

                                   MOJA OPINIA
Moje włosy są cieńcie, łatwo je obciążyć, trudno ułożyć, a dodatkowo maja tendencje do wypadania. Ten szampon stał się moim numerem jeden. Bardzo go polubiłam. Ma charakterystyczny ziołowy zapach, bardzo intensywny wyczuwalny do następnego mycia, mi osobiście on bardzo odpowiada :) Podczas regularnego stosowania, rzeczywiście zauważam zmniejszenie wypadania moich włosów.


Plusy:
+ bardzo wydajny,
+spełnia obietnice producenta,
+ niewielka cena,
+wydajny
+ bardzo przyjazny skład,

Minusy:
-dla niektórych dostępność,
-poza tym dla mnie brak :)

Serdecznie z mojej strony polecam ten szampon :)

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz